Termeni şi Condiţii

TERMENI LEGALI

OMNIWEAR BV (numită în continuare Societatea) deţine şi administrează la adresa https://www.alpina.ro pe scurt ("Site-ul") un web-site prin intermediul căruia sunt prezentate informaţii despre serviciile şi produsele furnizate de către Societate, precum şi o serie de informaţii diverse având drept scop promovarea Societăţii, a serviciilor şi produselor sale sau în scopul îndeplinirii unor dispoziţii legale.

Utilizarea Site-ului implică acceptarea necondiţionată a termenilor şi condiţiilor arătate mai jos. Serviciile furnizate prin intermediul Site-ului se adresează persoanelor peste 18 ani sau minorilor cu vârsta între 14-18 ani care au acordul părinţilor pentru vizitarea Site-ului. Site-ul este administrat în exclusivitate de către Societate. Pentru utilizarea Site-ului este necesar să citiţi şi să acceptaţi aceste condiţii şi termeni în totalitate. Vizitarea în continuare a Site-ului presupune că sunteţi de acord cu aceste condiţii, respectiv termeni.

Societatea îşi rezervă dreptul de a schimba, corecta, modifica, adauga şi/sau retrage în parte sau în întregime Condiţiile, Termenii sau Preţurile produselor. Utilizatorul confirmă că a citit şi acceptat Termenii şi Condiţiile în totalitate.

În cazul în care nu acceptaţi Condiţiile şi Termenii prezentate/prezentaţi, vă rugăm să nu mai utilizaţi acest site.

Întregul conţinut al acestui site (imagini, texte, grafică, simboluri, mărci comerciale, logo-uri) elemente de grafică web, scripturi, programe şi baze de date) este proprietatea exclusivă a Societăţii şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor. Folosirea oricăror elemente enumerate mai sus fără obţinerea unui acord prealabil de la deţinătorii de drept se pedepseşte conform legilor în vigoare. Conţinutul site-ului www.alpina.ro nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis în orice formă, incluzând forma electronică fără permisiunea scrisă anticipată a reprezentanţilor Societăţii.

POLITICA DE LIVRARE A PRODUSELOR

Societatea asigură livrarea rapidă a produselor achiziționate on-line. Transportul pentru livrări în România este Gratuit.

Termenul aproximativ de livrare a produselor este de 1-2 zile lucrătoare, în cele mai multe cazuri în care produsul este în stoc. Termenul de livrare poate varia și crește în funcţie de capacitatea de livrare a curierului, cauze meteo, sărbători legale, etc. Livrarile se fac prin compania de curierat Urgent Cargus.

RESPONSABILITATEA SOCIETĂŢII

Societatea nu este în nici un fel răspunzatoare pentru pierderile (directe sau indirecte), pierderea unor ocazii sau oportunităţi de afaceri sau pentru beneficiile nerealizate, de către Utilizator sau de către terţii cu care Utilizatorul se află în orice raporturi juridice, ca urmare a nefuncţionării sau a funcţionării necorespunzătoare a Site-ului sau a site-urilor aflate în legătura cu acesta. Legăturile respective reprezintă o facilitate acordată Utilizatorilor, Societatea neavând un control asupra funcţionalităţii site-urilor respective, asupra conţinutului, serviciilor şi produselor prezentate în acele site-uri.

De asemenea, Societatea nu poate fi răspunzătoare pentru orice acţiune desfăşurată de către utilizatori în baza informaţiilor publicate pe Site. Informaţiile şi materialele sunt publicate pe Site exclusiv în scop informativ şi nu reprezintă o ofertă fermă de a contracta, negenerând în sarcina Societăţii nicio obligaţie contractuală.

Utilizatorii Site-ului care solicită informaţii despre campanii sau alte informaţii legate de reduceri sau produse (material, culoare, mărimi, preţ etc) sunt rugaţi să se prezinte la magazinul ALPINA din Reghin, str. Ierbuş nr.10, sau să sune la departamentul de servicii clienţi pentru a beneficia de informaţiile necesare.

Socitatea îşi rezervă dreptul de a anula comenzile a căror preţuri afişate pe site sunt eronate ca urmare a unor erori tehnice, sau care din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru produse.

Societatea nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afişate pe Site, în următoarele cazuri: stocul iniţial pus la dispoziţie s-a epuizat sau se constată că produsul comandat prezintă un defect, motiv pentru care vânzătorul va avea dreptul de a nu livra parţial sau integral o anumită comandă, şi se obligă să anunţe cumpărătorul în cel mai scurt timp despre situaţia apărută.

În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse greşit în baza de date, Societatea îşi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

GARANŢIA PRODUSELOR ACHIZIŢIONATE

Produsele cumpărate prin intermediul Site-ului beneficiază de garanţia obişnuită a fiecărui produs în parte, cu respectarea condiţiilor de garanţie garantate de legislaţia în vigoare.

Societatea asigură garanţia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) şi conform informaţiilor privind garanţia produselor descrise în certificatul de garanţie a produsului, pentru fiecare produs în parte.

Produsele deteriorate pe perioada garanţiei vor fi returnate la ALPINA pe adresa str.Ierbuş, nr.10, cod poştal 545300, Reghin, jud.Mureş.

Păstraţi toate documentele însoţitoare ce le veţi găsi în coletul primit, pentru eventuale reclamaţii de calitate.

Garanţia se validează cu certificatul de garanţie şi cu factura din colet. Lipsa certificatului de garanţie al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepţia mărfii pe adresa alpina@omniwear.eu. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Prin talonul de garanţie, nu sunt încălcate drepturile consumatorilor conform legii 449/2003 si OG 21/1992 republicată.

Reclamaţiile se soluţionează în 15 zile de la data efectuării acestora.

Garanţia legală de conformitate este de 2 ani, excluzând însă defectele apărute de pe urma uzurii fizice a produsului.

Garanţia comercială este de 30 zile de la data livrării produsului pentru deficienţe neimputabile consumatorului, iar durata medie de utilizare este de 24 luni dacă se respectă recomandările generale privind îngrijirea încălţamintei.

Modalităţile de asigurare a garanţiei sunt următoarele:

  1. Repararea încălţamintei – se va face într-un centru specializat sau în unitatea de producţie proprie;
  2. Înlocuirea produsului - dacă reparaţia nu este posibilă;
  3. Returnarea banilor - dacă reparaţia nu este posibilă, iar înlocuirea este imposibilă sau disproporţionată.

    Termenul de soluţionare a reclamaţiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a indicat lipsa de conformitate.

    În cazul în care clientul nu este de acord cu condiţiile din talonul de garanţie, acesta poate returna produsul în maxim 30 zile de la facturare, împreună cu factura fiscală, la sediul societății ALPINA sau expediat prin curier la adresa acesteia, cu condiţia ca acesta să nu fie purtat/folosit.

    Stabilirea neconformităţii articolului şi a gradului de gravitate a acesteia se face conform prevederilor naţionale SR ISO 3951/1998 şi a altor acte normative referitoare la neconformităţi.

    Recomandări generale privind îngrijirea încălţămintei:

    • După fiecare purtare încălţămintea se curaţă şi se pune pe şanuri;
    • După câteva purtări, pe încălţăminte se va aplica un strat subţire de cremă sau ceară de încălţăminte, în funcţie de materialul din care este confecţionată aceasta;
    • Se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălţăminte pe sezon;
    • Se interzice cu desăvârşire spălarea încălţămintei în maşina de spălat sau spălarea manuală cu substanţe care nu sunt specifice curăţării încălţămintei;
    • Încălţămintea umedă se usucă lent, la temperatura camerei, ferită de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiţi uscarea la ventilator, calorifer sau alte surse de căldură.
    • Feţele şi talpa pantofilor trebuie ferite de contactul cu solvenţi, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive.
    • NU se consideră defecte de fabricaţie şi nu fac obiectul acordării garanţiei:
      • Defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreţinerii incorecte a produsului respectiv.
      • Disconfortul provenit prin purtarea încălţămintei datorat mărimii necorespunzătoare/a unui model necorespunzător formei anatomice a piciorului.
      • Pielea lustruită sau ceruită manual continuă să capete un aspect “uzat” odată cu purtarea îndelungată.
      • Deoarece căptuşeala produsului nu a fost tratată chimic pentru fixarea pigmentului, există posibilitatea transferului culorii pe ciorap. De aceea se recomandă folosirea ciorapilor asortaţi sau de culoare închisă.
      • Deteriorarea încălţămintei cauzate de conducerea autoturismului.
      • Deteriorările de genul zgârieturilor, al petelor sau rupturilor etc care nu au fost aduse la cunoştinţa vânzătorului în momentul vânzării.
      • Încălţămintea de culoare intensă (ex. galben, roşu, albastru, etc.) se poate decolora mai repede în contact cu umezeala şi razele solare. Se recomandă hidratarea şi protejarea adecvată.

    Instrucţiuni de întreţinere şi folosire a încălţămintei:

    • Încălţămintea cu feţe din piele naturală cu suprafaţă lucioasă se îngrijeşte prin aplicarea unui strat de cremă de pantofi de aceeaşi culoare sau neutră, cu ajutorul unei cârpe moi sau perie, după ce în prealabil au fost îndepărtate resturile de praf sau murdărie cu o cârpă umedă.
    • Petele persistente se îndepărtează cu o cârpă înmuiată în soluţie pe bază de apă cu detergent.
    • Protejaţi pielea împotriva umidităţii aplicând spray pentru impermeabilitate.
    • Încălţămintea cu feţe din piele naturală - antilopă, piele întoarsă sau nubuck - se curăţă cu ajutorul unei cârpe moi, uscate, al unui burete sau al unei perii cu peri moi.
    • Nu folosiţi apă, pentru că faţa materialului s-ar putea păta. Petele profunde de murdărie se înlătură cu ajutorul unor produse de curăţare specifice, achiziţionate din comerţ.
    • Petele de ulei sau grăsime se îndepărtează folosind o soluţie contra petelor, specială pentru pielea întoarsă sau nubuck.
    • În ambele situaţii este contraindicată folosirea unei perii aspre, deoarece aceasta poate produce deteriorări ale feţelor produselor.
    • Pielea întoarsa (suede) şi cea nubuck se protejează împotriva umidităţii prin aplicarea unui spray pentru impermeabilitate, achiziţionat din comerţ.
    • Articolele din înlocuitori de piele sau cele din material textil se vor curăţa cu ajutorul unei cârpe moi sau cu ajutorul onor spume de curăţare, achiziţionate din comerţ.
    • Este interzisă folosirea detergenţilor lichizi, deoarece aceştia conţin solvenţi care atacă materialul de bază al pantofilor în cauză. Încălţămintea cu feţe din material textil se recomandă a fi purtată pe timp uscat.
    • Încălţămintea cu feţe din piele lăcuită (“de lac”), piei metalizate, se curăţă de praf cu o cârpa moale. Aceasta trebuie ferită de contactul direct cu solvenţi organici (alcool, acetonă). Pentru aceste produse, nu folosiţi soluţii de curăţare sau substanţe de întreţinere deoarece există riscul deteriorării feţelor din piele.

    Atenţie!

    • A se evita contactul încălţămintei cu uleiuri, vaseline, vopsele.
    • Încercaţi încălţămintea; în cazul în care vă strange sau nu se potriveşte, sunt şanse mici ca pielea să cedeze.
    • Încălţămintea trebuie purtată adecvat condiţiilor meteo şi materialelor din care este confecţionată. Evitaţi contactul cu apa, gheaţa, zăpada, în cazul încălţămintei cu talpă şi toc din piele.
    • Produsele netratate special sau fără membrane speciale (tip Gore-Tex) nu sunt impermeabile.
    • Dacă produsul nu se potriveşte, vă rambursăm banii în maxim 30 zile de la facturare (încălţăminte + factura fiscală)

    POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

    Această politică de returnare este valabilă pentru toate produsele achiziţionate prin intermediul magazinului online www.alpina.ro.

    Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

    Produsele care nu satisfac cerinţele de conformitate, vor fi expediate către ALPINA la adresa str.Ierbuş, nr.10, cod poştal 545300, Reghin, jud.Mureş.

    Societatea nu are posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

    Soluţionarea retururilor care implică schimb de mărime/produs se va realiza în 3-5  zile lucrătoare din momentul primirii coletului.

    Comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei beneficiază de o primă schimbare GRATUIT. Pentru aceasta, clientul va contacta Societatea prin e-mail la adresa alpina@omniwear.eu pentru a organiza preluarea produsului neconform de către firma de curierat.

    Produsele returnate (fără o nouă comandă la schimb) pot fi expediate cu orice firmă de curierat pe cheltuiala cumpărătorului.

    Produsele vor fi expediate în forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate, în caz contrar produsele vor fi returnate clientului. Produsele se vor returna în cutiile originale, ambalate corespunzător cu materiale de protecţie (hârtie, folii, pungi, carton, etc.) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale căror cutii nu sunt protejate corespunzător sau care prezintă deteriorări survenite în urma transportului.

    Clientul este rugat să respecte termenul legal prevăzut pentru înapoierea mărfii şi să informeze Societatea în cazul în care doreşte să efectueze un retur, caz în care va primi toate indicaţiile necesare!

    Procesarea returului va fi confirmată printr-un e-mail clientului.

    Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită în termen de 10 zile calendaristice din momentul recepţionării produsului neconform în depozitul Societăţii, prin transfer bancar într-un cont deschis în LEI.

    Pentru o mai bună organizare a părţii de logistică, clientul este rugat să păstreze dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a reclamaţiei, iar în cazul mărfii returnate, până la momentul rambursării banilor.

    Urmărirea expediţiilor coletelor ce fac obiectul unor retururi, expediţii realizate prin Urgent Cargus, se poate face introducând numărul de expediţie (AWB) pe link-ul următor: https://www.urgentcargus.ro/

    POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE

    Date personale

    Utilizatorii care furnizează date cu caracter personal către OMNIWEAR BV, prin vizitarea site-ului www.alpina, beneficiază de toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de Legea nr. 677/2001, după cum urmează:

    • dreptul la informare
    • dreptul de acces la date
    • dreptul de intervenție asupra datelor
    • dreptul de opoziţie
    • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate
    • dreptul de a se adresa justiţiei

    Societatea nu încurajează comunicările frauduloase de tip SPAM şi se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor săi către terţi şi de asemenea nu oferă, nu vinde şi nu face schimb de date personale cu alte persoane fizice, juridice, firme.

    Toate datele (nume, prenume, adresa de corespondenţa, e-mail, număr de telefon, ş.a.) obţinute prin intermediul site-ului www.alpina.ro sunt colectate doar cu acordul utilizatorilor săi şi vor fi folosite pentru comunicarea cu aceştia, transmiterea comenzilor sau pentru informarea cu privire la funcţionarea site-ului, ofertele şi promoţiile disponibile.

    Prelucrarea datelor se face în sistemul propriu, prin conectarea acestuia la servicii contractate pentru: plata online, livrarea produselor (firme de curierat), e-mail marketing (software pentru managementul newsletterelor)

    Orice utilizator al site-ului poate opta ca adresa lui de e-mail să fie ştearsă din baza de date a Site-ului prin dezabonarea manuală de la newsletter (vezi link "Dezabonare" în footer newsletter), sau printr-o solicitare scrisă la adresa de email: alpina@omniwear.eu

    În cazul în care doriţi rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor incomplete sau inexacte, vă rugam să ne trimiteţi o solicitare scrisă la adresa de email: alpina@omniwear.eu

    LEGEA APLICABILĂ

    Prin vizitarea Site-ului, Utilizatorul este de acord ca orice dispută cu privire la utilizarea să fie guvernată în conformitate cu legile aplicabile în România, iar nivelul de jurisdicţie este reprezentat de către instanţele de drept comun competente din România, de pe raza sediului societății, din Reghin, jud. Mureş. Site-ul poate fi accesat de pe întreg teritoriul ţării, cât şi din afara acesteia; accesarea sa din afara României este responsabilitatea exclusivă a Utilizatorului.

    DESPRE COOKIE-URI

    Site-ul foloseşte cookie-uri, acestea fiind fişiere de mici dimensiuni ce vor fi stocate pe calculatoarele, dispozitivele mobile, tabletele etc., utilizatorilor, printr-o solicitare emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome). Cookie-urile folosite de Site sunt complet pasive (nu conţin programe software, viruşi, spyware şi nu au acces la informaţiile de pe hard drive-ul utilizatorilor).

    Rolul cookie-urilor este de a recunoaşte utilizatorii Site-ului pentru a le oferi un conţinut relevant adaptat preferinţelor manifestate de aceştia, de exemplu: preferinţele în materie de confidenţialitate on-line, opţiunile privind limba site-ului, modul de filtrare a produselor oferite de Site, coşuri de cumpărături sau publicitate relevantă.

    Durata de viaţă a unui cookie variază în funcţie de scopul pentru care este plasat. Există cookie-uri folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies), iar altele sunt reţinute şi refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website. Cookie-urile pot fi şterse de utilizatori în orice moment prin intermediul setărilor browserului, însa în momentul în care cookie-urile au fost şterse, funcţionalitatea site-ului va fi perturbată.

    CONTACT

    Pentru orice informaţii referitoare la site sau eventualele raportări legate privind încălcarea drepturilor de autor, utilizatorii pot contacta serviciul de relaţii cu clienţii al Societăţii la telefon +40(265)511802  sau prin e-mail la adresa alpina@omniwear.eu, ori în scris prin intermediul serviciilor poştale sau de curierat la adresa: ALPINA SA, str.Ierbuş nr.10, Reghin, jud. Mureş.

    Pentru informaţii referitoare la promovarea Site-ului sau alte colaborări vă rugăm să trimiteţi un e-mail pe adresa alpina@omniwear.eu, sau să ne contactaţi la numărul de telefon +40(265)511802. 

    Producător: ALPINA SA Reghin, România

    Comerciant: OMNIWEAR BV, Telefon +40(265)511802