Termene si Conditii

Termeni si Conditii

Politica de livrare

Alpina - Omniwear asigură livrarea rapidă a produselor achiziționate online. Transportul este asigurat si gratuit.

Termenul aproximativ de livrare a produselor este de 3 zile lucratoare in cazul in care produsul este in stoc. Acesta se poate prelungi la 5 zile lucratoare daca produsul nu se regaseste in momentul comenzii in stoc.

Mentionam ca livrarile se fac prin compania de curierat Urgent Cargus.

Magazinul alpine.ro nu comercializeaza si nu livreaza produse in afara Romaniei.

 Clauze si conditii de garantie 

 Prin certificatul de garanție emis de Alpina - Omniwear, CUI KVK 18087716, se atestă că produsele Alpina - încălţăminte

 - îndeplinesc parametrii și cerințele de calitate în conformitate cu normele legale în vigoare. Termenul de garanție pentru produsele de marochinarie este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate incepand cu data vânzării.

 Produsele pot fi schimbate în termen de 30 de zile de la data achiziţiei, doar însoțite de bonul fiscal și doar în cazul în care acestea nu au fost purtate şi nu prezintă semne de uzură datorate manevrării defectuoase. Drepturile consumatorului sunt conforme cu art. 16(1) din legea 449/2003(12).

Reparațiile pentru produsele aflate în termen de garanție vor fi efectuate gratuit în termen de 15 zile, în condițiile art. 16 (1) din legea 449/2003 (12), dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări.

Prin garantia oferită se asigură drepturile consumatorului, conform Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

Service: Str. Ierbus, Nr. 10, Reghin, Tel: (+40) 265 511 802

Politica de returnare a produselor achiziţionate online

În cazul în care încălţăminte achiziţonată online de pe alpina.ro nu coresponde din punct de vedere calitativ, o puteți returna în termen de 14 zile calendaristice.
Produsele pot fi schimbate în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției online, doar însoțite de factura fiscala și doar în cazul în care acestea prezintă defecte de manoperă, nu au fost purtate și nu prezintă semne de uzură datorate manevrării defectuoase.
Garanția nu include deteriorările provocate încălţăminte din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatură cu defectele de material sau de manoperă.
Reparațiile pentru produsele aflate în termen de garanție vor fi efectuate gratuit în termen de 15 zile, în condițiile art. 16 (1) din legea 449/ 2003 (12), dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări. În cazul înlocuirii produsului, nu se garantează livrarea aceluiași model, ci a unui produs similar, având o valoare echivalentă.