Termene si Conditii

Termeni si Conditii

Politica de livrare

Alpina - Omniwear asigură livrarea rapidă a produselor achiziționate online. Transportul este asigurat si gratuit.

Termenul aproximativ de livrare a produselor este de 1-2 zile lucratoare  in cele mai multe cazuri in care produsul este in stoc. Termenul de livrare poate varia și crește in functie de capacitatea de livrare a curierului, cauze meteo, sarbatori, etc.

Mentionam ca livrarile se fac prin compania de curierat Urgent Cargus.

 Clauze si conditii de garantie 

Produsele cumparate prin intermediul site-ului ALPINA.RO beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte, cu respectarea conditilor de garantie conforme legislatiei in vigoare

Alpina – Omniwear .V. asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la ALPINA adresa strada Ierbus, nr 10, cod postal 545300, Reghin, Mures.

Remedierea produsului va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne-ati informat asupra defectului! Garantia se valideaza cu certificatul de garantie si cu factura din colet.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa alpina@omniwear.eu. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Alpina – Omniwear B.V nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, in urmatoarele cazuri: stocul initial pus la dispozitie s-a epuizat sau se constata ca produsul comandat prezinta un defect, motiv pentru care vanzatorul va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda si se obliga sa anunte cumparatorul in cel mai scurt timp despre situatia aparuta.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Alpina – Omniwear B.V. isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

Service: Str. Ierbus, Nr. 10, Reghin

Tel: (+40) 265 511 802

E-mail : alpina@omniwear.eu

Politica de returnare a produselor achiziţionate online

Potrivit prevederilor legale in vigoare, „consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastra, vor fi expediate inapoi la Alpina - Omniwear B.V. strada Ierbus, nr 10, cod postal 545300, Reghin, Mures.

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Solutionarea retururilor care implica schimb de marime/produs se va realiza in 3 - 5  zile lucratoare din momentul primirii coletului.

Produsele vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate , in caz contrar produsele vor fi returnate clientului. Produsele se vor returna in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator.

Va rugam sa ne informati in cazul in care doriti sa efectuati un retur si veti primi toate indicatiile necesare! Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 10 zile calendaristice din momentul receptionarii returului in depozitul nostru.

Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin transfer bancar intr-un cont deschis in LEI .

In momentul in care se proceseaza returul veti primi un mail de confirmare in acest sens !

Va rugam sa pastrati dovada de expediere a coletului returnat pana la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamatii, iar in cazul marfii returnate pana la momentul rambursarii banilor.

Pentru a putea urmari coletele pe care le-ati trimis catre Alpina, trebuie sa introduceti nr. de AWB pe care l-ati primit de la agentul Ugent Cargus in link-ul urmator:

 https://www.urgentcargus.ro/ 

Aceasta politica de returnare este valabila pentru produsele achizitionate prin intermediul magazinului online Alpina.ro