Politica de retur

Această politică se referă la produsele achiziţionate on-line de pe site-ul WWW.ALPINA.RO

Potrivit prevederilor legale în vigoare, "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".

Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la Alpina - Omniwear B.V. str.Ierbuş, nr.10, cod poştal 545300, Reghin, jud.Mureş împreună cu FORMULARUL DE RETUR - descarcă (doc) sau (pdf)

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Soluţionarea retururilor care implică schimb de mărime/produs se va realiza în 3-5 zile lucrătoare din momentul primirii coletului.

Comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei beneficiază de o primă schimbare GRATUIT. Te rugăm să ne contactezi pentru a trimite curierul ridice coletul (e-mail la alpina@omniwear.eu).

Produsele returnate (fără o nouă comandă la schimb) pot fi expediate cu orice firmă de curierat pe cheltuiala cumpărătorului.

Produsele vor fi expediate în forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate, în caz contrar produsele vor fi returnate clientului. Produsele se vor returna în cutiile originale, ambalate corespunzător cu materiale de protecţie (hârtie, folii, pungi, carton etc.) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale căror cutii nu sunt protejate corespunzător.

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care doriţi să efectuaţi un retur şi veţi primi toate indicaţiile necesare! Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită în 10 zile calendaristice din momentul recepţionării returului în depozitul nostru.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita prin transfer bancar într-un cont deschis în LEI.

În momentul în care se procesează returul veţi primi un e-mail de confirmare în acest sens!

Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Pentru a putea urmări coletele pe care le-aţi trimis către Alpina, trebuie să introduceţi nr. de AWB pe care l-aţi primit de la agentul Ugent-Cargus în link-ul următor: www.urgentcargus.ro/ 

Această politică de returnare este valabilă pentru produsele achiziţionate prin intermediul magazinului online www.alpina.ro. Pentru mai multe informaţii, puteţi contacta:

DEPARTAMENT ON-LINE:
Program de lucru: Luni - Vineri (09:00 - 17:30)
telefon: +40-728-952-504
e-mail: alpina@omniwear.eu