Retur

Politica de returnare a produselor achiziţionate online

Potrivit prevederilor legale in vigoare, „consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastra, vor fi expediate inapoi la Alpina - Omniwear B.V. strada Ierbus, nr 10, cod postal 545300, Reghin, Mures.

impreuna cu FORMULARUL DE RETUR  (descarcare doc)  sau (pdf)

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Solutionarea retururilor care implica schimb de marime/produs se va realiza in 3 - 5  zile lucratoare din momentul primirii coletului.

Comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei beneficiaza de o prima schimbare GRATUIT. Te rugam sa ne contactezi pentru a trimite firma de curierat sa ridice coletul (E-MAIL : alpina@omniwear.eu)

Produsele returnate (fara o noua comanda la schimb)pot fi expediate cu orice firma de curierat pe cheltuiala cumparatorului.

Produsele vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate , in caz contrar produsele vor fi returnate clientului. Produsele se vor returna in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator.

Va rugam sa ne informati in cazul in care doriti sa efectuati un retur si veti primi toate indicatiile necesare! Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 10 zile calendaristice din momentul receptionarii returului in depozitul nostru.

Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin transfer bancar intr-un cont deschis in LEI .

In momentul in care se proceseaza returul veti primi un mail de confirmare in acest sens !

Va rugam sa pastrati dovada de expediere a coletului returnat pana la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamatii, iar in cazul marfii returnate pana la momentul rambursarii banilor.

Pentru a putea urmari coletele pe care le-ati trimis catre Alpina, trebuie sa introduceti nr. de AWB pe care l-ati primit de la agentul Ugent Cargus in link-ul urmator:

 https://www.urgentcargus.ro/ 

Aceasta politica de returnare este valabila pentru produsele achizitionate prin intermediul magazinului online Alpina.ro

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați;

Departament online:

e-mail : alpina@omniwear.eu

Tel. + (40) 728 952 502

Program de lucru: Luni - Vineri (09:00 - 17:30)